Jäseneksi

Viaporin telakka ry:n tavoitteena on edistää kulttuurihistoriallisesti merkittävien perinnealusten toimintaa ja ylläpitää telakkatoimintaa Euroopan vanhimmalla yhä toimivalla telakalla Suomenlinnassa. Lisäksi yhdistys järjestää yleisötapahtumia, koulutus- ja tiedotustoimintaa ja on linkki laivaväen välillä.

Erityisesti Suomenlinnan telakalla on keskitytty puurunkoisten alusten kunnostustoimintaan ja siihen liittyvän tiedon ja osaamisen kehittämiseen. Laivojen ohella telakalla rakennetaan ja kunnostetaan erilaisia puuveneitä jollasta jahtiin.

Liity jäseneksi Viaporin telakkayhdistykseen lataamalla jäsenhakemuslomake alla olevasta linkistä, täytä lomake sähköisesti ja lähetä sähköpostitse osoitteeseen telakka@viapori.fi. Jäsenmaksu on 40 € / vuosi ilman erillistä liittymismaksua. Yhdistyksen hallitus hyväksyy hakemukset, josta saat tiedon sähköpostitse jäsenmaksulaskun yhteydessä.

Viaporin-telakka-ry-Jäsenhakemus.pdf